Napi netapró kategóriák>>>
Google PageRank

Direkt marketing

2010.04.29. 19:41 fabos-net

 

 

 Direkt marketing


Direkt marketing a bolt nélküli kiskereskedelem illetve az értékesítés-ösztönzés formája. Valamely reklámeszközt felhasználva kapcsolatfelvételre és a megcélzott személyekkel történő kommunikációra törekszik.

A  direkt marketing  legfontosabb módszerei a következők

Csomagküldő kereskedelem:

Csomagküldő kereskedelem az egyik legelterjedtebb módszer. Az áruházak kínálatukat katalógusokban mutatják be és a megrendelt árut postai úton szállítják el a megrendelők otthonába. Ez a forma mind előnyökkel mind hátrányokkal rendelkezik. Az áruházaknak nem kell eladó személyzetet fenntartani, azonban nehéz a piaci szegmenst megválasztani, ezért elsősorban azoknak küldik el a katalógusukat, akik már rendeltek tőlük.

közvetlen levél vagy direct-mail:

Közvetlen levél formájában prospektusokat és röpiratokat küldenek a lehetséges vásárlóknak a különböző vállalatok

Telemarketing:

Telefonon történő piaci munka. Ezt az eszközt tartják a leghatékonyabbnak. A telemarketing, ha az ügyfél hívásán alapul "in-bound" (bejövő), ha a cég a kezdeményező "out-bound" (kimenő) jellegű lehet. ennek egyik változata az SMS-marketing. Ez egy új, de egyre inkább fellendülő eszköze a direkt marketingnek. Üzenete pontosan ahhoz a célcsoporthoz jut el, melynek szánták.

Tévémarketing:

Ennek keretében a televízióban mutatják be a termékeket. Azonnal megrendelhetők.

Multi level marketing:

Ebben az esetben a hálózat tagjai szereznek új eladókat, akik az ő irányításuk alatt dolgoznak.

Internet marketing:

Az internetet használja, mint marketingeszközt. Ide tartozik többek között az e-mail marketing, a webmarketing, a keresőmarketing, a web2.0-ás vagy szociális hálókon történő marketing is.
 

Szólj hozzá!

Címkék: marketing multi internet online levél kereskedelem telemarketing level direkt közvetlen csomagküldő direct mail tévémarketing

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketingterv.blog.hu/api/trackback/id/tr241962667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása